27 januari tot 2 februari: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 27 januari tot 2 februari: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

27 januari tot 2 februari:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

02 Februari 2014 | Italië, Rome

Maandagochtend heerlijk lang geslapen en relaxt opgestaan. Daarna naar school geweest tot 18:00 uur. Na school wilde we tiramisù gaan halen, helaas is dat niet helemaal gelukt. We zijn hier pas 5 maanden maar we gingen nog steeds aan de verkeerde kant van de weg staan en wachten op de bus die niet kwam. Na ongeveer een half uur kwamen we erachter dat we aan de verkeerde kant van de weg stonden. Toen liepen we naar de andere kant waar natuurlijk ook geen bussen meer kwamen. Ondertussen was het al zo laat dat het geen zin meer had om erheen te gaan omdat er geen tijd meer was om het dan op te eten voordat we thuis moesten zijn voor het avondeten. Dinsdagochtend naar school geweest. Na school lekker de toerist uitgehangen met 3 anderen. Naar het Pantheon geweest aan daar een heleboel foto’s gemaakt. Daarna ook nog naar een bibliotheek die op die uit de films van Harry Potter moest lijken. Dat was alleen niet waar. Er stonden wel heel erg veel oude en hele grote boeken. Was wel leuk om te zien! Daarna zijn we nog naar een mooie kerk geweest en toen naar huis. In de avond nog even geskypt met mama en papa.

Woensdagochtend naar school geweest. Beetje rare dag was het op school. Na school naar huis geweest en gezellig met mijn beide gastouders gegeten, voor de tv, voetbal kijkende.. Donderdag weer een lange dag naar school geweest. Na school met 8 anderen tiramisù gaan halen. Dit keer stonden we wel aan de goede kant van de weg. ;) Was erg lekker! Daarna naar huis gegaan. Vrijdag in de ochtend naar school geweest. Daarna met 3 anderen naar het huis van 1 van hun geweest. Het was een uur met de bus! Vlak bij haar huis hebben we heerlijke dolci gegeten. Daarna nog wat gedronken bij haar thuis en weer naar huis gegaan. Vrijdag heeft het verschrikkelijk hard geregend, de straten stonden onder water. In de rivier de Tevere staat het water tot aan de bruggen. Ook bij de metro is last van het water. Helaas blijft het volgende week ook nog regenen..

Zaterdag lekker uitgeslapen en daarna gaan shoppen. Het was de laatste dag van de uitverkoop dus dat kan ik natuurlijk niet missen. Helaas niks gekocht maar was wel leuk. Zaterdagavond hadden mijn gastouders me uitgenodigd om naar het theater te gaan met een aantal andere familieleden. Het bleek een concert te zijn van Roberto Sinagoga. Hij zong vooral maar er werd ook wat gedanst tussendoor. Was erg leuk en gezellig! Zondagochtend waren we van plan om naar de Paus te gaan. Vanwege de regen hebben we besloten om dat niet te doen. We zijn wel naar Pompï geweest, daar is elke zondag voor €10 een grote brunch. Was heel erg gezellig en vooral ook erg lekker!

• 02 Februari 2014 - 18:54

Jeroen:

Hoi Maris, het gaat je goed af kunnen we lezen. wanneer krijg je uitslag van HHS? EJVS