31 maart tot 6 april: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 31 maart tot 6 april: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

31 maart tot 6 april:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

07 April 2014 | Italië, Rome

Maandag hoefde ik maar 1 uurtje naar school omdat ik nu in B2 zit. Omdat we maar met 3 mensen in de les zitten wordt het gezien als privéles en hebben we dus veel minder lessen. Na school ben ik gezellig samen met Graziella wat gaan shoppen, een stuk pizza gegeten en gezellig gekletst. Dinsdag hadden we op school helaas weer lessen in B1 omdat de docent ziek was en onze docent deze moest vervangen. Wel weer in een grotere klas gezeten ;). Dinsdag heb ik ook mijn programma voor vrijwilligerswerk in Zimbabwe geboekt voor juni! :) Ik heb er nu al erg veel zin in! Woensdag dan voor het eerst echte lessen in B2 gehad. Was wel even wennen en we hebben nu ook veel huiswerk opgekregen maar nu is het tenminste weer een uitdaging voor mij, wat ik wel erg leuk vind! Na school ook de vliegtickets naar Zimbabwe geboekt. Donderdag weer een lange schooldag gehad, na school ben ik samen met Veslemøy nog echt een heerlijk ijsje gaan eten. Vrijdag nog een paar uurtjes naar school geweest en daarna even geshopt en een heel leuk spijkerjasje gekocht. :)

Zaterdag overdag heb ik niet heel veel gedaan want Romee kwam ’s avonds aan op het vliegveld. Ik heb de bus naar het vliegveld genomen om haar daar op te halen en toen zijn we eerst samen naar haar hotel gegaan om de koffer weg te brengen. Daarna zijn we naar Piazza Navona gegaan om daar vlakbij wat te gaan eten. Was heel erg gezellig en lekker! We hebben wel echt op een perfecte Italiaanse tijd gegeten, half 10.. Zondag al om 09:00 uur de deur uit gegaan om Rome te verkennen. We zijn eerst naar Piazza Navona, Pantheon, Trevi fontein en de Spaanse Trappen geweest, daar ook nog een heerlijke tiramisù gegeten en van het fantastische weer genoten. Daarna naar Piazza del Popolo geweest en daar van het uitzicht genoten. ’s Middags zijn we naar het Colosseum en het Forum Romanum geweest en we hebben wat gegeten bij de Spaghetteria. Hele gezellige dag gehad met Romee!

  • 08 April 2014 - 17:39

    Corina:

    Hey Mariska,
    Het leest nu anders nu ik de plekken ken waar je Romee meer naar toe hebt genomen. Afgelopen weekend nog de foto's van Rome laten zien aan een vriendin. was weer nagenieten en wat hebben we toch veel gedaan.
    Gaaf dat je Afrika geboekt hebt.
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 21564

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: