Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Mariska

08 Juni 2014 | Zimbabwe, Victoria Falls

Hallo allemaal,

Ik ga vanaf nu voor 4 weken naar Zimbabwe om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik zit daar iedere ochtend in een weeshuis of op een basisschool. In de middagen zal ik verschillende projecten gaan doen zoals; tuinieren, voor oudere mensen zorgen, kinderen extra leeslessen geven, kinderen helpen met de dingen die ze moeilijk vinden. Op zaterdag heb ik een leeuwenproject en op zondag heb ik een vrije dag. Ik ga weer proberen om een blog bij te houden, zoals ik ook bij Rome heb gedaan. Aangezien er niet overal internet is weet ik nog niet hoe vaak ik er wat op zal schrijven.
Alvast veel leesplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 21657

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: