7 oktober tot 13 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 7 oktober tot 13 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

7 oktober tot 13 oktober:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

13 Oktober 2013 | Italië, Rome

Maandag in de middag naar school geweest, daarvoor lekker lang kunnen slapen :). Ben nu helaas wel een beetje verkouden.. Maar daar hebben meer mensen last van op dit moment. Na school met een paar meiden nog een gelato gehaald halen. Dinsdag in de ochtend naar school geweest en na school met een hele grote groep van EF wezen bowlen. We hadden een baan gemaakt met alleen maar Nederlanders.. Was wel heel erg gezellig met iedereen! Na het bowlen zijn we met de Nederlanders nog ergens wat gaan drinken.

Woensdag in de middag naar school geweest, na school een Italiaans boek gekocht, die ik nog tegoed had van Jeroen ;). Ook nog een hele leuke broek gekocht. Donderdag weer een volle dag naar school en ook een test gehad om door te stromen naar A2 (het volgende niveau). Ik moest 80 van de 100 punten halen en ik had er 82! Helemaal blij dat ik volgende week in A2 begin! :) Met het avondeten ongeveer 45 minuten aan tafel gezeten en heel veel gepraat met Manuel (mijn gastvader). Ik kan nu echt bijna alles verstaan wat hij zegt, zolang ze langzaam blijven praten tegen me, en het praten gaat ook steeds makkelijker.

Vrijdag naar school geweest en daarna weer lekker een gelato gehaald met 3 andere Nederlanders. Vrijdag avond toen Renata (gastmoeder) thuiskwam en ging eten een hele tijd met haar gepraat. Gaat echt steeds beter :). Zaterdag was het niet echt mooi weer hier, zouden eerst nog naar Castel de Sant’Angelo gaan maar uiteindelijk niet gedaan. Hele dag tuis gebleven dus. Zondag met Giulia wel naar Castel Sant’Angelo geweest. Daarna samen nog een heel stuk door de wijk Trastevere gelopen, ik moet weer toegeven dat het een erg gezellige wijk is. We zijn natuurlijk ook langs een heleboel gezellige restaurantjes gelopen. Hebben 1 restaurant gevonden waar het er erg gezellig en het eten erg lekker uit zag. De pizza’s waren daar 3 tot 6 euro! Ik denk dat ik daar maar een keer ga eten met een aantal mensen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 21722

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: