30 september tot 6 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 30 september tot 6 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

30 september tot 6 oktober:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

06 Oktober 2013 | Italië, Rome

Maandag in de ochtend naar school geweest. Het heeft de hele dag hard geregend, maar als het hier regent dan loop je niet meer over de straat maar je in een laag water :(. Natuurlijk erg trots op mijn vader die maandag de marathon heeft gelopen binnen de 4,5 uur! Dinsdag waren er stakingen van het bus- en metropersoneel waardoor ze bijna de hele dag niet reden. Naar school gelopen, is ook wel eens goed voor me. Na school nog gezellig wat gedronken met een aantal mensen van school.

Woensdag ook in de ochtend naar school geweest en daarna met twee andere meisjes een gelato gegeten bij de beroemdste gelateria van Rome, Giolitti. Ze hebben daar 150 verschillende smaken ijs! Was wel erg lekker. Donderdag na school 3 uur rondgelopen en wat gedronken met 3 anderen, al wachtende op de kookles. In de avond een kookles gehad met 25 andere van EF. We hebben een primi piatti, secondi piatti en dolce gemaakt en daarna natuurlijk ook opgegeten. Was heel erg lekker en ook erg gezellig! Vrijdag na school nog even wezen shoppen met Emma (een Canadees meisje) voor schoenen voor de colorrun. Zaterdag was het plan om de colorrun te gaan lopen, helaas was het heel slecht weer en hebben ze de colorrun geannuleerd voor nu. Helaas waren wij er al en waren we helemaal natgeregend en koud geworden. Wel met z’n allen lekker geluncht en daarna naar huis en een heerlijke warme douche genomen! In de avond nog naar de bioscoop geweest met 4 anderen, naar de film Gravity.

• 06 Oktober 2013 - 22:01

Kaj:

Hoe was Gravity nagesynchroniseerd en wel?
    Ik hoop dat je de colorrun nog een keer mee mag maken. Iedereen die gelopen heeft is er erg enthousiast over.
    btw, je moet zeker gaan lopen naar school om al die gelati te verteren;-) 150 smaken is om de dag een andere smaak. nJoy!
    ciao bella!