25 november tot 1 december: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 25 november tot 1 december: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

25 november tot 1 december:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

01 December 2013 | Italië, Rome

Maandagochtend wezen shoppen. Handschoenen en een lekkere warme trui gekocht, ja het wordt hier nu ook koud! Daarna in de middag naar school geweest. Dinsdagochtend naar school geweest. Na school de bus genomen naar het Vaticaan en naar de Friezenkerk gelopen. In de Friezenkerk waren er ook allemaal dingen in het Nederlands geschreven wat ik dan wel weer leuk vond. In de Friezenkerk een heleboel foto’s gemaakt voor opa en oma. Woensdag ben ik 2 uurtjes naar school geweest. Daarna naar de supermarkt en met hoofdpijn en misselijkheid naar huis gegaan.

Donderdag niet naar school geweest. Donderdagochtend van 10:00 uur tot 13:00 uur een test en een motivatiebrief geschreven voor de eerste selectieronde van de Hogere Hotelschool Maastricht. Nadat ik mijn motivatiebrief had teruggestuurd thuis geluncht met mijn gastouders. Na de lunch ben ik naar het Vaticaan gegaan en daar alle trappen beklommen om vanuit de koepel van het uitzicht te genieten. Was echt heel erg mooi en je kan over ongeveer heel Rome kijken. De trappen waren ook te doen, wel een beetje eng op het laatst toen je schuin tussen 2 muren door moest lopen. Vrijdag in de middag naar school geweest en afscheid genomen van een heleboel leuke mensen die weer naar hun eigen land teruggaan. Zaterdag eerst naar San Giovanni geweest. Echt een hele grote en ook mooie kerk. Daarna naar de kerstmarkt op Piazza Navona geweest, helaas was ik een beetje te laat en waren ze alles al weer aan het inpakken. Daarna naar Piazza del Popolo geweest en daar ook naar boven gelopen om van het uitzicht te genieten. Was heel mooi!