21 oktober tot 27 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 21 oktober tot 27 oktober: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

21 oktober tot 27 oktober:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

27 Oktober 2013 | Italië, Rome

Maandag in de ochtend naar school geweest, na school nog wat gepraat met mensen van school en naar huis gegaan en samen met Manuel gegeten. Dinsdagochtend hoefde ik maar 2 uurtjes naar school. Na school gezellig wat gegeten met een paar anderen. Daarna heel Via del Corso doorgelopen en geshopt voor winterkleding. Heb ook een ‘I love Roma’ trui gekocht. :) Ook nog even naar de Trevi Fontein gelopen en daar een lekker ijsje gegeten. Woensdag moest ik dan wel weer de hele dag naar school. Met de eerste les zijn we met de docent naar een typische markt geweest waar ze producten uit veel verschillende landen hadden. En die markt blijkt nu ook nog eens heel dicht bij mijn huis te zijn. Donderdag gewoon naar school geweest, daarna naar de supermarkt geweest en naar huis gegaan en daar nog een beetje gesport (dat moet ik hier helaas wel doen..).

Vrijdag in de middag naar school geweest. Na school nog wat gedronken met een aantal anderen in een restaurantje. Zaterdag nog even geskypt met mama. Daarna naar Castel Sant’Angelo geweest en ook naar binnen geweest, ik mocht gratis naar binnen omdat ik onder de 18 jaar ben. Zoals er gezegd wordt was er echt heel mooi uitzicht maar ik zou er geen €10 voor betalen. Wel erg mooi uitzicht over een deel van Rome en het Vaticaan was ook te zien. Natuurlijk weer een heleboel foto’s gemaakt. :) Zondagochtend naar Porta Portese geweest, dat is een grote en typische markt in de wijk Trastevere. Ik heb niks gekocht maar was wel erg leuk om te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 21720

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: