4 november tot 10 november: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 4 november tot 10 november: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

4 november tot 10 november:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

10 November 2013 | Italië, Rome

Maandagochtend om 4 uur Linda en Inge naar Termini gebracht. Weer afscheid genomen na een top weekend. Daarna weer lekker mijn bed in gedoken en om 13:30 uur naar school gegaan. Dinsdag in de ochtend naar school geweest, daarna even geshopt bij de nieuwe H&M hier, hij is echt heel groot dus ik moest wel even een kijkje gaan nemen. ;) Daarna naar huis gegaan en gegeten. Na het eten de vele foto’s van het leuke weekend uitgezocht.

Woensdag in de middag naar school geweest. Ik was het eigenlijk niet van plan maar ik heb besloten om met kerst naar Nederland te komen. Dit omdat bijna iedereen die langer dan tot december blijft naar huis gaat en ik niet echt een onderdeel van de familie ben. Woensdagavond heb ik ook gelijk mijn vlucht geboekt. Donderdag de hele dag naar school geweest, daarna nog met een aantal anderen een heerlijke gelato gehaald en nog wat door de stad gelopen.

Vrijdag in de ochtend naar school geweest, daarna met een aantal mensen van school een cocktail gaan drinken voor de verjaardag van een Belgisch meisje. Was erg gezellig! Zaterdagochtend lekker uitgeslapen, thuis geluncht en daarna met Giulia naar het Maxxi museum geweest. Dat is een museum voor moderne kunst, was leuk om een keer gezien te hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 21734

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: