30 december tot 5 januari: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu 30 december tot 5 januari: - Reisverslag uit Rome, Italië van Mariska Untersalmberger - WaarBenJij.nu

30 december tot 5 januari:

Blijf op de hoogte en volg Mariska

07 Januari 2014 | Italië, Rome

Maandag is Romee langs gekomen en we hebben weer heerlijk gekletst en lekkere koekjes gebakken, was echt gezellig weer! Maandagavond zijn Papa, Casper en Joris weer thuis gekomen van de wintersport, ze hebben het heel leuk gehad! Dinsdag was het natuurlijk oudejaarsdag, in de ochtend heb ik met mama nog wat boodschappen gedaan en daarna zijn we naar Enschede gereden. Eerst even een uurtje bij Opa Klaus langs geweest. Daarna zijn we naar Sandra en Juan gereden. Daar een hele gezellige avond gehad met zijn allen! Heerlijk gegeten en een heel leuk potje Pictionary gespeeld.

Woensdagochtend natuurlijk lekker lang uitgeslapen en daarna een heerlijk ontbijtje gehad. Met z’n allen opgeruimd en daarna zijn we weer naar huis gereden. Donderdag heb ik niet zo heel veel gedaan, lekker thuis gebleven en wat gelezen. Vrijdagochtend met Mama en Casper boodschappen gedaan voor Caspers verjaardagsfeest met zijn hele klas. ’s Avonds kwamen zijn klasgenoten en heb ik samen met Joris, Wouter en Kevin de drank geregeld. Samen nog wel een gezellige avond gehad! Zaterdagochtend de spullen van Caspers feest opgeruimd en met Mama naar de Albert Heijn geweest waar ik gezellig heb gepraat met mijn ex-collega’s. Zaterdagmiddag en avond een Nieuwjaarsborrel met de familie Kok gehad. Het was erg gezellig en heel leuk om iedereen weer te zien! Zondagochtend heb ik mijn koffer weer ingepakt en in de middag naar Rotterdam gereden. Helaas een half uurtje vertraging maar uiteindelijk wel op tijd in Rome aangekomen omdat we wind mee hadden. In Rome dus bus gepakt naar Termini en daar heeft Renata mij opgehaald omdat het heel hard regende.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 21702

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 26 Augustus 2016

Stage Thailand

08 Juni 2014 - 07 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Zimbabwe

08 September 2013 - 16 Mei 2014

EF studiejaar in het buitenland

Landen bezocht: